woensdag 6 juni 2018

sommenkleurplaat tafels 1 2 3 4 5 en 10

Groep: Middenbouw
Werkgebied: Rekenen
Onderdeel:  Tafels van 1 2 3 4 5 en 10

Na een hele tijd zoeken op internet kon ik geen goede kleurplaat vinden met de sommen die ik graag mijn groep wil laten oefenen, dus zat er niets anders op om het zelf te maken. Nu weet ik ook waarom het niet te vinden is. Het was een enorm karwei, maar het is het zeker waard. 
Hopelijk hebben jullie er ook iets aan. 


(klik op de afbeelding om naar de sommenkleurplaat te gaan.)

5 opmerkingen:

  1. Echt super! Weet zeker dat de kinderen het leuk gaan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje, gebruik het nu voor de tweede jaar op rij en ze zijn erg enthousiast. Hopelijk waren ze bij jou ook enthousiast.

      Verwijderen
  2. super zeg! heb je er ook eentje van de andere maaltafels? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat heb ik niet, want ik heb groep 4. Als je googled op Sommen kleurplaat tafels kom je een Engelse website tegen. Daar staan heel veel ook boot Keersommen.

      Verwijderen