vrijdag 15 november 2013

Eerste blog

Een hele goede ochtend/middag/avond,

Na lang twijfelen toch maar aan een blogspot begonnen.
Hoe het allemaal werkt ben ik nog niet achter, dus dat kan ik mooi de komende dagen uitzoeken.
Op deze blogspot ben ik van plan werkbladen, spellen en andere materialen te delen die ik in de afgelopen jaren heb gemaakt.

Misschien is het wel handig om mij even kort voor te stellen.
Mijn naam is Miranda en ben sinds 3 jaar lerares. Helaas nu nog steeds op invalbasis, maar mag over het algemeen niet klagen qua hoeveelheid werk.
In de rustige omgeving waar ik woon in Drenthe zijn gelukkig redelijk veel scholen waar ik mag invallen.
Groep 1/2 heeft mijn voorkeur, maar red me ook prima met de andere groepen. In het begin maakte ik ook alleen materialen voor groep 1/2, maar kwam er al snel achter dat dit niet handig is voor een invaller.

Natuurlijk bestaat mijn leven niet uit alleen lesgeven.
Mij kun je vaak vinden in het bos voor een heerlijke wandeling en ondertussen maak ik foto's. Ook maak ik graag dierenfoto's in verschillende dierentuinen.
Bakken is ook één van mijn hobby's, maar het opeten dan weer niet. Maak graag taarten, maar mij maak je juist blij met een simpel koekje. (Voor chocoladetaart maak ik graag een uitzondering)

Hopelijk kan ik de komende tijd veel materialen plaatsen en andere leerkrachten er ook blij mee maken.

1 opmerking:

  1. Ha Miranda,

    Na alle goede tips en het meedenken op twitter vind ik het heel fijn dat ook jij je materialen kunt delen. Ik ben heel benieuwd wat ik hier allemaal mag gaan zien. Veel succes met het uitvogelen en met je creatieve uitspattingen!

    'Juf' Anja

    BeantwoordenVerwijderen